MENÜ

A NAP LAPJA 

Van Weblapod?


Ugye van olyan dolog, amit nagyon szeretsz és szívesen beszélsz, vagy írsz róla és mutatod
be másoknak? Ismersz e gyorsabb, könnyebb és olcsóbb lehetőséget, mint az Internet, ahhoz,
hogy minél több emberhez eljuttasd?

Ma már lehetőség van rá, hogy bárki - és ezt nem győzöm eléggé hangsúlyozni: BÁRKI -
aki akarja széles közönséghez eljuttassa üzenetét, tudását vagy felépítse üzletét, vállalkozását
az Internet által.


Ehhez nem kell más, mint azon alapelvek ismerete, amelyek elősegítik ezen folyamat
(látogatottság, célközönség, visszatérő érdeklődők, vevők) véghezvitelét.


Ha valódi eredményeket akarsz elérni az Interneten, akkor három fázison kell végigmenned:

1.Látogatottságnövelés.Ha nincsenek emberek elegendő mennyiségben, akik rendszeresen látogatják a honlapodat, akkor eltűnik a sok-sok ezer másik honlap között.

2.Célközönség.Lehet nagyon sok látogatód, azonban, ha egyedi dolgot képviselsz, vagy valamit
árulsz nem sokat érsz vele, ha az idetévedőket nem az érdekli a legjobban.

3.Törzsvendégek.Ahhoz, hogy számodra hatékony legyen a weblapod (vegyék az üzeneted, a tanításod, vagy vásárolják a terméked) elégedett és rendszeresen visszatérő látogatókra és/vagy vásárlókra van szükséged.


Saját tapasztalataimból merítve elmondhatom Neked, hogy ez megtanulható és elsajátítható,
azonban, hacsak nincs egy szakértő aki segít, rengeteg időbe, munkába, türelembe, és sok-sok kísérletezésbe telik.

Az első kérdésem: Sikeres weblapot szeretnél, vagy elegendő számodra egy csekély látogatószám,
mert csak szórakozásként készítesz honlapot?
Ha az utóbbi, akkor felesleges tovább olvasnod, mert azt kevés tudással is elérheted.

A többi kérdés, amit fel kell tenned magadnak:
Van rá elegendő időd, hogy mindent magad elkészíts, és felépíts egy komoly láto-
gatottságot?
Van elég türelmed ahhoz, hogy kísérletezz, és kipróbálj több módszert?
Tudod e hogyan találd meg a saját célközönségedet, és hogyan "vonzzad" őket a
honlapodra?
Tisztában vagy e vele, mit kell tenned ahhoz, hogy "törzslátogatóid" legyenek, akik
folyamatosan, rendszeres időközönként visszatérnek?
Tudod e hogyan motiváld a látogatóid?
Tudod e hogyan érd el, hogy a látogatók szívesen vegyenek Tőled, sőt olyan elége-
dettek legyenek, hogy ezt újra és újra megtegyék?

És az egyik legfontosabb: Ha mindez soknak tűnik, rendelkezel e elegendő mennyiségű
anyagiakkal ahhoz, hogy profi szakértőkkel csináltasd meg a weblapod?
Légy tudatában annak, hogy aki a weblapodat elkészíti drága lehet, de, nem biztos hogy ért
a marketinghez
, anélkül pedig nem sokra mész.

Ezt szépen gondold végig, mielőtt nekiállsz, mindenképpen megéri.Ha szeretnél egy megoldást,
- ami nem kerül annyi időbe
- nem kell magadnak kísérletezned
- és a látogatottságnövelés sokszor "rabszolgamunkáját" végigvinned
- nem kell rájönnöd hogyan találd meg a célközönséged
- a látogatód ne csak látogatók legyenek, hanem cselekedjenek is (adott esetben vegyenek)
- és ne kelljen ehhez nagyon komoly összegeket fizetned,

akkor számodra a tudás megszerzése a megoldás:

Pl.: 100 blog marketing módszer











 

Asztali nézet